Ремонт ресор у Львові

Якщо раптом виникає необхідність в ремонті ресор, то його обов’язково потрібно робити. Але краще спробувати запобігти такій необхідність за допомогою правильного і своєчасного догляду. Ми з автосервісу у Львову підкажемо, який саме догляд потрібен ресорам і як відремонтувати деякі несправності.

Для того щоб ресори послужили довше, кожні 10 тис. Кілометрів пробігу їх потрібно розбирати і ретельно очищати від можливої ​​іржі і бруду. Зчищати все це потрібно за допомогою наждачного паперу, а після цього слід промити ресори в гасі. Перед собою необхідно змастити їх графітом і тавотом. Щоб уникнути появи іржі необхідно перед установкою ресор на місце покрити їх швидковисихаючої фарбою. За допомогою тавотонагнетателя необхідно змащувати пальці ресор і сережок, і робити це потрібно через день. При цьому, під час затягування гайок слід пам’ятати про відносну крихкості ресорних пальців і постаратися непереусердствовать в цій процедурі. Точно з таким же часовим проміжком, тобто через день, потрібно перевіряти і затягувати драбини ресор, якими ресори кріпляться до мостами. Це так само допоможе уникнути поява несправностей і поломок. Не забувайте, що драбини постійно повинні бути добре натягнуті.

У разі поломки іноді краще відразу звернутися до фахівців, таким як автосервіс «Сто КБ» Львів, які зможуть і діагностувати поломку, і здійснити її ремонт, і, якщо необхідно, заміну ресори. Але якщо у вас є можливість, необхідні знання і бажання розібратися з несправностями самостійно, то чому б цього не зробити ?! Найчастіше потребують ремонту передні ресори, це пов’язано з тим, що навантаження на них йде більше через поштовхів на наших не рівних дорогах. Серед найпоширеніших поломок пов’язаних з ресорами можна зустріти їх осідання (прогин), поломку листа, знос втулок і пальців або зрив болта, яким кріпляться драбини.

У будь-якому з цих випадків для початку ресору розбирають. Прогин вимірюють за шаблоном. Якщо відхилення від норми невелике, то кривизну вирівнюють молотком, тобто рихтують. Якщо прогин великий, то роблять те ж саме, тільки при цьому нагрівають лист до 800 градусів. Втулки, які зносилися, підганяють під збільшений в розмірах палець. Також їх можна просто замінити на нові. Перед тим, як зібрати ресору, лист слід ретельно почистити і промазати графитной маззю. Зібрану ресору необхідно випробувати під пресом. При цьому прес направляють на середину ресори, поки вона повністю не випрямиться і стріла прогину не дорівнюватиме нулю. Після цього ресори плавно звільняють з-під преса, виробляють завмер стріли прогину, і натискають на ресору повторно. Якщо вона витримує повторний прес і стріла прогину при цьому залишається рівною нулю, то ця ресора придатна для експлуатації, в іншому випадку ресору потрібно замінити.

Наші майстри