Ремонт DSG

Чудове поєднання м’якості перемикання з високою динамікою дозволяє істотно отимізувати схему перемикання передач. Саме преселективна система втілила в собі промінь рілі показники плавності перемикання і високої динаміки роботи, забезпечила суттєві переваги при будь-яких типах і режимах водіння. Коробка DSG стала одним з найбільш успішних і ефективних втілень сучасної інженерної думки. Зрозуміло, для її ефективного обслуговування потрібне сучасне обладнання та великий профільний досвід спеціалістів, здатних здійснити всі етапи діагностики і ремонту.

Ремонт DSG (автоматична трансмісія з синхронізованим перемиканням) у Львові, про-проводитися тільки висококваліфікованими фахівцями і тільки при строгому використанні оригінальних (якісних) запчастин.

З чого починається ремонт? З розборки? Може бути з зняття коробки передач? Ні в якому разі. Для нача-ла необхідно упевнитися в тому, що проблема дійсно є. Для цього ми використовуємо наше обладнання і досвід. VCDS, ODIS, Engineering і інші допоміжні інструменти допомагають нам з точністю провести діагностику DSG, зняти параметри, хід вилок, тиск, і десятки інших найважливіших характеристик, без яких приступати до робіт по трансмісії неможливо.

Одним з найбільш поширених ремонтів DSG є заміна зчеплення. В цілому, цю проце-дуру не можна назвати капітальним ремонтом, швидше за можна застосувати термін «Обслуговування». Назвати точ-ний ресурс зчеплення неможливо, хтось може проїхати більше 150.000км, на одному кошику, інші НЕ від’їжджають і 50.000км., Звертаються з проблемами.

При капітальному ремонті коробки dsg ми міняємо:

  • зчеплення;
  • поршні і ущільнення;
  • несправні соленоїди мехатроніка;
  • підшипники і сальники в механічної частини;
  • зношені вилки перемикань;
  • несправні електричні елементи з’єднань;
  • несправні датчики обертів;
  • зношений демпферний маховик;
  • кільця, манжети, прокладки;
  • фільтри.

Сервісне обслуговування будь-якого автомобіля необхідно проводити вчасно. Ремонт акпп DSG передбачає відновлення механічної частини, заміни зчеплення і ремонт або заміну мехатроніка на новий.

Необхідно вчасно проводити заміну масла і фільтра коробки — один раз в 60 тисяч кілометрів, це сприяє справній роботі блоку управління. Масло слід заливати тільки те, яке рекомендує виробник автомобіля, економити на матеріалах не варто. Як правило, тільки німецькі виробники встановлюю на свої авто коробку з синхронізованим перемикання третьому.

У нас є спеціальна площадка, призначена для ремонту DSG, це дозволяє спеціалістам виробляти максимально якісний ремонт, в обумовлені терміни.

Наші майстри