Ремонт стійок

Стійка повністю розбирається і після цього буде розбірна, дефектовка всіх внутрішніх елементів, заміна швидкозношуваних елементів, морозостійкий (-55С) ремкомплект.

При ремонті однієї стійки гарантії немає. Для отримання гарантії необхідно ремонтувати дві стійки на одній осі.

Морозостійкість застосовуваних нами гідравлічної рідини і сальника перевіряється в кріокамері при температурі -55 за Цельсієм. Пробні вироби з кожних партій піддаються заморозки на 24 години. Далі тестується рідини на плинність, сальники на пластичність.

Використовувані в ремонті зразки також постійно знаходяться в кріокамері в нашій майстерні в замороженому вигляді. Будь-який клієнт своїми руками може самостійно переконається в незамерзаючої рідини і пластичності сальника.

Так в чому ж перевага ремонту стійок перед покупкою нових?

  1. Вартість ремонту дешевше нової якісної стійки.
  2. Стійки після ремонту стають обслуговуються. Приклад: при попаданні у велику яму висока ймовірність виходу газу зі стійки. В нашому випадку, закачування газу через раніше встановлений штуцер відбувається за пару хвилин. В інших випадках, необхідно знімати стійку для закачування газу через шток. А надалі після установки стійки, і регулювання кутів сходження. Все це відбивається на вартості.
  3. Використання витратних матеріалів при ремонті з вищої (найбільш якісної) цінової категорії.
  4. Можливість регулювання жорсткості-м’якості в невеликому діапазоні під час експлуатації відремонтованих стійок.
  5. Можливість при ремонті налаштування жорсткість-м’якість стійок в будь-якому діапазоні. Але є обмеження, знос пружини.
  6. Гарантійні зобов’язання від першої особи. У разі їх настання, проблема вирішується протягом дня.

Як зрозуміти, що стійка потребує ремонту?

Амортизатори автомобіля виконують демпфуючу функцію, тобто гасять надходять коливання і поглинають все припадають на підвіску поштовхи і удари від дороги до кузовної частини авто. Завдяки цьому утримується стабільний контакт коліс автомобіля з дорожнім покриттям.

Вагомих і явно видимих (або чутних) ознак того, що необхідно провести відновлення стійок, всього чотири:

Підтікання масла, «випотівання» його на зовнішній поверхні. Основна причина – пошкодження сальника, втулки або самого штока. Виникає внаслідок фізичного зносу, механічного пошкодження при монтажі, невірної установки штока.

Фізичні дефекти амортизатора – вигини, пошкодження і втрата цілісності, що виникають при неправильному кустарному «ремонту» і монтажі стійок.

Сторонні шуми (різкі звуки, свист, стук) при русі. Основна причина – недотримання технології установки амортизатора, використання неякісних або невідповідних деталей, заміна більш дешевими аналогами, некоректна (занижена або завищена) підвіска порівняно зі стандартною.

Некоректне повернення кузова в початкове положення при коченні (вертикальному). При ідеально працюючому амортизаторі кузов повинен повернутися у вихідну позицію після натискання на крило за один цикл.

Важливо! відновлення стійок амортизаторів повинно виконуватися в професійному автосервісі. Складні пошкодження внаслідок некомпетентного демонтажу та ремонту призводять до втрати ремонтопридатності деталі – доведеться замінити обидва амортизатора на одній осі.

Наші майстри