Ремонт задніх мостів

Завдання заднього моста змінювати крутний момент, і передавати його під кутом в 90 градусів. Благо-даруючи мосту, під час повороту коліс, вони будуть звертатися з різною швидкістю. Так само задній міст приймає тягові зусилля і передає на рамну конструкцію кузова. Задній міст виготовлений у вигляді порожнистої балки, що має місце для кріплення диференціала і осей. На кінчиках балки розташовуються підшипники осей, і фланці для кріплення гальм і дисків. На балці, з зовнішньої сторони є місце для кріплення підвіски, будь то ресори або ж пружини.

Конструкція заднього моста

Конструктивні особливості заднього моста. Він складається з: так званого картера, дифференци-ала, приводні півосі, і головною передачі. Картер пристосований, щоб кріпити до нього окремих-ні вузли, ті будуть передавати крутний період. На закінченнях картера, кріплять спеціальні фланці, які заварені. На них встановлені гнізда для кріплення осей, і щитків гальм. Як і середині картера утворено виїмка, для кріплення редуктора і привареною дахом, через ту за-ється масло, через спеціальні різьбові пробки. Важливу функцію виконує головна пере-дача, а шестерні вже змінюють сторону звернення осі на 90 градусів. Осі виробляють з вуглець-ної сталі, і загартовані по всій площині.

У всередині осі мають спеціальні пази, для зачеплення з шестернями диференціала. Дуже важливе завдання виконує диференціал. Під час повороту колеса повинні рухатися з різною швидкістю. Напівосі між собою з’єднані за допомогою сателітів, ті в свою чергу пов’язані з шестернями. Тобто, колеса не залежні один від одного.

Під час повороту, сателіти починають обертатися навколо своєї осі, за рахунок чого і можуть переда-вати різну навантаження на шестерню, і колеса в свою чергу матимуть різну швидкість обертаючись-ня. Для чого ж призначений редуктор.

Ну по-перше, існує два типи: колісний і центральний. Центральний виконує функцію збільшення крутного періоду, за рахунок зменшення швидкості кутового вала. Колісний ж редук-тор, так само збільшує крутний період, але також допомагає збільшити кліренс автомобілі, за рахунок збереження всіх характеристик центрального редуктора.

Профілактика та ремонт заднього моста автомобіля

Щоб уберегти зуби шестерень від зносу, потрібно стежити за радіальним зазором. Занадто широкий зазор стане причиною поломки. – Стежити за рівнем рідини. Підтримувати установ-ний виробником, обсяг мастила. – У разі самостійного ремонту редуктора, стежте щоб передавальні числа збігалися. В разі не дотримання, одна з пар вийде з ладу. Благо-даруючи таким не складним рекомендаціям, ви зможете продовжити термін служби агрегату.

У нашому автосервісі ремонт заднього моста виконується професійно і з гарантією. Всі ра-боти, в тому числі ремонт трансмісії автомобілів, проводяться досвідченими майстрами, якісно-а й за доступними цінами.

Наші майстри