Ремонт Hummer у Львові

Ремонт hummerHummer спочатку створювався як військовий автомобіль. У 1979 році американське армійське командування оголосило тренд на створення тактичного автомобіля. Нова машина повинна була змінити застарілий авто — джип серії CJ, цивільна версія якого Jeep Wrangler.

І вже в липні наступного року компанія AM General почала випробування прототипної версії автомобіля HMMWV. Надалі всі старання фірми були спрямовані на підписання контракту з «військовою машиною» США. Було витрачено майже 10 місяців у впертій конкурентній боротьбі і, врешті-решт, дітище General отримує путівку в життя.

У 1983 році армія США дає компанії колосальний за тими мірками замовлення від — поставити 55 тисяч одиниць техніки HMMWV протягом 5 років. Таке замовлення гарантував AM безбідне існування, проте за цей час в компанії два рази змінюється керівництво, але це жодним чином не позначилося на виконанні контракту.

У 1992 році виробничі бази і контрольний пакет акцій фірми перейшли у володіння Renco Group Inc. На той період йшли військові дії в Перській затоці, які стали відмінною рекламною акцією HMMWV. Саме з цього моменту цивільний інтерес до авто почав повсюдно збільшуватися, даний фактор наштовхнув керівництво AM General на цілком геніальну думку — запустити у виробництво цивільну версію HMMWV. Цей історичний момент можна вважати днем ​​народження Hummer, який до цих пір залишається найбільшим позашляховиком в світі.

Області робіт по ремонту Хаммер

Технічне обслуговування ТО Hummer. Незважаючи на заявлену виробником надійність позашляховика, все ж з часом і йому притаманні поломки. Однак своєчасний ремонт Хаммер відтягує на значний термін позапланові ремонтні роботи.

При кожному технічному обслуговуванні необхідно виконувати в обов’язковому порядку ряд робіт:

  • заміна масла в двигуні. Подібні роботи у Львові найкраще здійснювати два рази на рік. Затягування з заміною може викликати ремонт Hummer, дешево зробити який буде практично не можливо. Наш автосервіс усуває дефекти будь-якої складності в силовому агрегаті. Для цього в розпорядженні наших майстрів є все необхідне новітнє діагностичне і ремонтне обладнання від заводу виробника авто;
  • перевірка і заміна свічок запалювання. Заявлений термін служби елементів 50-60 тис.км. Низька якість російського палива зменшує ресурс свічок запалювання до 30-35 тис.км .;
  • огляд і долив всіх рідин в автомобілі. Якщо були виявлені відхилення від нормального стану (зміна кольору і запаху) у будь-якого речовини, то необхідно терміново проїхати в наш автомобільний центр по ремонту Хаммер для встановлення причини дефекту і його усунення. Відстрочка з ремонтними роботами може привести до більш глобальної поломки, вартість ремонту якої буде в рази дорожче;
  • при кожній сезонної зміні шин вкрай бажано проводити діагностичні заходи ходової частини авто, особливо якщо експлуатація тривалий час проводився в умови бездоріжжя.

Комп’ютерна діагностика та ремонт Двигателя Hummer. Найважливіша частина будь-якого авто — ДВС. Наш центр по ремонту Hummer неодноразово здійснював відновлення двигуна цієї моделі машин. Даний вид робіт можна здійснити недорого, якщо при виникненні перших ознак несправності відразу ж звернутися до нас. Однак російське «авось» призводить часом до дуже сумних наслідків. Бували випадки, що автовласникові необхідно було купити новий силовий агрегат і як ви розумієте, його ціна не була настільки демократичною, як хотілося б. Варто відзначити, що будь-які ремонтні заходи починаються виключно після ретельної діагностики із застосуванням спеціалізованого обладнання.

Вкрай важливо стежити за ременем ГРМ і здійснювати його заміну в строго регламентовані виробником терміни. У разі його обриву буде потрібно заміна всієї клапанно-поршневої групи.

Комп’ютерна діагностика та ремонт АКПП, МКПП Hummer. Ремонт Hummer здійснює відновлення трансмісій будь-якого типу. До МКПП цієї марки авто нарікань немає, вкрай надійний і безвідмовний агрегат, в якому найголовніше проводити зміну масла кожні 70-90 тис.км.

Автомати більш примхливі в процесі експлуатації. Потрібно постійно стежити за рівнем масла і міняти його разом з фільтром через кожні 60-70 тис.км. Щоб продовжити життя АКПП потрібно виключити спортивний стиль їзди, що не перегазовивать при «застряванні», в іншому випадку відбудеться перегрів коробки, який може спровокувати ряд дефектів різної складності. Усунути їх недорого навряд чи вийде.

Кузовний цех — ремонт Hummer

Кузовний ремонт Hummer. Під час експлуатації авто нерідкі випадки, при яких відбувається механічне пошкодження кузова — ДТП, різні перешкоди, випадковості і так далі. Будь дефект кузова потрібно усувати негайно, адже навіть найменша подряпина може призвести до великого вогнища корозії і тоді ремонт автомобілів Hummer вилитися в кругленьку суму.

СТО виробляє кузовні роботи будь-якої складності. Висококваліфіковані фахівці підприємства мають великий практичний досвід роботи в даній сфері, до того ж кожен з них щорічно відвідує курси з підвищення кваліфікації в ремонті Хаммер.

Фарбування Hummer. Нанесення лакофарбового покриття повинно здійснюватися в умовах, наближених до заводських. Для цих цілей наша компанія придбала спеціальну фарбувальну камеру, що забезпечує максимальну герметичність. У ній же здійснюється сушка авто при строго певній температурі.

Не слід довіряти фарбування машини малярам «за оголошенням». Як правило, вони не здатні витримати технологічний регламент забарвлення, а всі роботи здійснюються в гаражному приміщенні або на вулиці.

Другорядні роботи

Заміна масла при ремонті Hummer. Масло в двигуні виконує дві функції — охолодження і змащення рушійних елементів. При постійних перепадах температур (особливо в зимовий період) і з плином часу змазують речовина втрачає свої функції. Тому масло в моторі потрібно міняти при кожній сезонній заміні гуми або раз в 10 тис.км. спільно з однойменною фільтром. Затягування з заміною призведе до поломки ДВС, ремонт Hummer в цьому випадку буде досить дорогим.

Заміна гальмівних колодок Hummer. Саме гальмівні колодки здійснюють зупинку авто під дією сил тертя, відповідно подібні дії призводять до їх зносу. Передні колодки потрібно змінювати через кожні 40 тис.км., а задні — через 60 тис.км або для всіх раз в два роки. Для любителів спортивного стилю їзди термін заміни значно скорочується: передні — через 18-25 тис.км, задні — через 40-545 тис.км.

Наші майстри