Заміна масла в АКПП

На думку більшості автовласників, виконати заміну масла може кожен поважаючий себе водій. Для цього необхідно зняти пробку на коробці передач, злити старе масло, а потім залити нове до певного рівня. Але мало хто знає, що таким способом оновлюється близько 30-40% трансмісійного масла.

У центрах обслуговування автомобілів здійснюється повна заміна масла в АКПП, так звана апаратна заміна. Відпрацьована рідина видаляється з коробки шляхом прокачування масла під тиску-ням.

Процедура по заміні масла в АКПП залежить від марки автомобіля, інтенсивності його експлуатації та стану. Рекомендований пробіг, після якого обов’язково необхідно виконати заміну, 30-40 тис. Км, або ж один раз на рік.

Низький рівень масла призведе до того, що насос буде захоплювати повітря. При цьому у коробки пропадає здатність стягувати диски фрикційних, в результаті – пробуксовка дисків і їх згоряння. Надлишок масла також негативно впливає на коробку передач: він виводить її з ладу. Під час роботи двигуна масло може вспінюватись, збільшуючи обсяг, коробка передач при цьому виявляється вся в маслі.

Повна заміна масла в автоматичній коробці передач

Повна заміна масла в АКПП здійснюється апаратом. Ми категорично НЕ рекомендуємо проводити таку процедуру! Основна мета при зміні масла АКПП це як заміна самої технічної рідини (насиченою брудом), так і видалення частинок зносу фрикційних і гідротрансформатора (бруд). Апарат від’єднується через трубки охолоджувача і під тиском піднімає всю ско-які пили бруд і проганяє її через всі вузли АКПП, що призводить до швидкого забивання фільтра АКПП і розносить бруд по всіх вузлах АКПП. Через тиждень після такої процедури АКПП починає поводитися дивно, виникають поштовхи і стусани, це означає, що бруд, піднята апаратом, потрапила в гідроблок в ньому теж пішли руйнування.

Часткова заміна масла в акпп

Залежно від конструкції і виду АКПП в деяких моделях піддон не передбачений. У такій АКПП масло зливається через зливний отвір, а фільтр АКПП змінюється тільки при повному розбиранні агрегату. У деяких моделях в піддон вбудований сам фільтр, в такому випадку, піддон підлягає обов’язковій заміні.

Піддон АКПП необхідно зняти і уважно оглянути, на предмет металевої стружки на магнітних уловлювачів. Так само, необхідно перевірити зливаються масло на предмет алюмінієвої стружки. Наявність будь-яких предметів зносу свідчить про початок руйнування агрегату. В данномувипадку подальша експлуатація автомобіля призведе до виходу з ладу АКПП і дороговартісному ремонту.

Поширена помилка користувачів про те, що при ненормальною роботі АКПП необхідно поміняти масло АКПП. Ще нікому не вдавалося вилікувати механічну несправність АКПП простою заміною масла. Але при своєчасному зверненні в ремонт, можна заощадити не малі гроші, а не витрачати на непотрібну заміну масла з фільтром, які при ремонті агрегату будуть утилізовані, і не доводити до критичних руйнувань в АКПП, чекаючи що перші ознаки несправності пройдуть самі після заміни масла АКПП .

Багаторічний досвід роботи дозволяє співробітникам нашої фірми виконувати свою роботу швидко, якісно і ефективно. Тому якщо ви вирішите поміняти трансмісійну рідина – ласкаво просимо! Фахівці підберуть потрібне масло і виконають заміну старого.

Наші майстри