Планове ТО (техобслуговування)
Для безперебійної і надійної роботи транспортного засобу виробниками розроблений регла-мент регулярного технічного обслуговування. Основна мета проходження планових ТО — безот-скарбниця функціонування всіх систем автомобіля, що в свою чергу є основним фактором забезпечення особистої безпеки автовласника.
Планове ТО включає послідовну перевірку всіх агрегатів і вузлів автомобіля. Ремонт і технічне обслуговування авто в цьому випадку проводиться відповідно до регламенту заводу виробника.
Інтервали перевірки ТО автомобіля вказані в «Керівництві по ремонту та технічного обслуговуванню автомобіля», що отримується власником машини при покупці.
Терміни для проходження планових ТО
Існує встановлені автовиробником терміни для проходження планових ТО: 15 тисяч ки-півкілометра, але не рідше одного разу на рік.
Крім рекомендацій автовиробника є ряд факторів, які визначають частоту перехожих-дення планового ТО. Зокрема, це кілометраж пробігу: як правило, перше ТО проводиться, ко-ли пробіг становить 3000-5000 км, далі інтервал між візитом в автосервіс становить 10 000-15 000 км. Іншими факторами є умови, в яких експлуатується ваш автомобіль (місто або сільська місцевість, тип і стан доріг), а також ваш стиль водіння (агресивний або спокійний).
Як показує практика, більшість автомобілів експлуатуються не в «нормальних умовах», для яких прописані стандартні терміни проходження сервісного обслуговування (ТО), а в «важки-лих умовах експлуатації». Т. е. Двигун а / м часто функціонує в режимі холодного запуску, машина тривалий час рухається в щільному трафіку (пробках), по перекреслення місцевості, по дорогам з неякісним покриттям і т.д.
Це означає, що основні системи а / м працюють з перевантаженням, і тому вимагають більш ретельно-го і більш частого технічного обслуговування.
Наші фахівці рекомендують проходити техобслуговування в сервісному центрі кожні 6-7 тисяч кілометрів, що б гарантовано не перевитрачати відсоток життя моторного масла ДВС.
Навіщо проходити техобслуговування?
Чим загрожує пропущене ТО або «запізнілий» техогляд? Крім неприємної можливості позбутися гарантії на автомобіль, невчасно замінене масло в двигуні загрожує зашлакованностью ДВС і повної перебиранням движка; неякісна функціонування свічок запалювання сприяє виходу з ладу модуля запалювання; несвоєчасна заміна повітряного фільтра може привести до дорогої заміни датчика масової витрати повітря і інших підсистем двигуна.