Діагностика автомобілів

Комплексна діагностика автомобіля – єдиний спосіб вчасно «пролікувати» транс-кравець засіб і попередити серйозні проблеми в роботі найважливіших вузлів. Вимушений ремонт завжди обходиться дорожче регулярної профілактики.

Ми проводимо високоточну комп’ютерну діагностику, щоб максимально виявити всі наявні несправності. Прекрасно розуміючи важливість людського фактора, ми допускаємо до роботи тільки висококваліфікованих фахівців з багатим досвідом. Добре знаємо типові проблеми конкретних марок машин і способи їх усунення.

Як відбувається діагностика

Починаємо діагностику з постановки автомобіля на пост і загального огляду. Працівник оглядає підкапотний відсік, перевіряє наявність усіх необхідних складових: проводів, датчиків, хомутів.

Крім візуального огляду перевіряються рівні технічних рідин.

Перевіряємо рівень масла в двигуні, рівень гальмівної рідини, рівень антифризу і т.д.

Щоб педаль гальма не провалилася в самий невідповідний момент від закипання гальмівної рідини, її потрібно вчасно міняти.

Показання приладу 3-4% води в рідині. Дану рідину необхідно міняти.

Перевіряємо стан зовнішніх приводних ременів. Розтріскування на ремені є причиною для його заміни.

Починаємо діагностику з передньої частини автомобіля.

Майстер перевіряє наявність люфтів в передньої підвіски і проводить візуальний огляд всіх деталей

Необхідно перевірити гальмівні шланги, цілісність пильовиків, стан гальмівних колодок і дисків.

Стан задньої доважки перевіряємо аналогічним способом. Вимірюємо наявність люфтів в шарнірних з’єднаннях.

Зсув амортизатора щодо гумової втулки не припустимо. Потрібна заміна амортизатора.

У гумової частини сайлентблоков підвіски не повинно бути тріщин і розривів.

При їх наявності сайлентблок потрібно замінити.

У діагностику включена перевірка стану приводів автомобіля.

Захисні пильовики приводів – це деталь, яка служить для захисту його наконечників від попа-дання різного роду пилу, бруду і води. Пильовики мають пошкодження вимагають заміни.

Проводимо огляд видимих ​​течі технічних рідин. Також при діагностиці виробляємо про-вірку стану вихлопної системи, перевіряємо знос шин і гальмівних колодок, затяжку колісних гайок.

Виміряна товщина диска становить 23,5мм.

Мінімальна залишкова товщина гальмівного диска на прикладі даного автомобіля 24 мм.

Гальмівні диски, що мають товщину менш допустимої і сліди корозії, вимагають заміни.

Основна причина зазначених несправностей, як зазначено вище, це несвоєчасне обслуговування і діагностика.

Наші майстри