Видалення сажевого фільтра у Львові
Використовуємо для перепрограмування професійне дороге устаткування CMD Flash вартістю 10 000 $, яке виключає пошкодження блоку управління двигуном, як у випадку з
дешевим китайським обладнанням за 120 $. Якісні перевірені рішення, які гарантують відсутність:
- регенерації (пропалення) фільтра;
- аварійного режиму з втратою потужності;
- кодів несправностей ТІЛЬКИ по сажевому фільтру, датчику різниці (перепаду) тиску і заднім датчикам температури відпрацьованих газів (EGT).
Всі інші системи автомобіля будуть діагностуватися в звичному режимі і надалі Вам не важко буде продіагностувати двигун своєї машини! Вам не доведеться дзвонити в інші компанії з проханням все переробити, тому що двигун глухне, а помилок при цьому немає, як дзвонять нам власники Ford Transit і інших авто з блоками управління Siemens.
Величезний досвід! Гарантія 5 років на проведені роботи!
Термін виконання роботи 2-4 години під ключ. Ми виконаємо видалення сажевого фільтра в Вашій присутності.
Працюємо чесно і не змінюємо ціни за фактом, а також не нав’язуємо те, що власнику автомобіля не потрібно.
З цінами на програмне видалення сажевого фільтра (відсутність кодів несправностей, регенерації, втрати потужності) ви можете ознайомитися в нашому прайс-листі. Вартість фізичного видалення сажового фільтра від 300 грн.
Нас відрізняє те, що ми розбираємось в алгоритмі роботи програми управління двигуном і рішення зроблені нами вручну, а не в автоматичному режимі через різні програми, які часто вже не відключають, а часом відключають те, що не потрібно!
Ціна видалення сажевого фільтра
Видалення EGR або сажового фільтравід 2400 грн
Послуга | Ціна |
Видалення EGR або сажового фільтра | від 2400 грн |
Регенерація сажового фільтра | від 400 грн |
Що таке сажевий фільтр і для чого його видаляють?
Сажевий фільтра DPF (diesel particulate filter, тобто дизельний фільтр частинок) являє собою «банку» після випускного колектора дизельного двигуна, в якій розташований керамічний елемент з сотами, що вловлюють частинки незгорілої сажі. Це не означає, що без фільтра автомобіль буде диміти і перетвориться в паровоз, але тим не менше таке авто неможливо буде сертифікувати для того, щоб вивести його на ринок продажів.
Сажевий фільтр увірвався в життя автомобілебудування з приходом норм токсичності EURO4 в 2005 році. І хоча деякі виробники автомобілів почали впроваджувати його навіть трохи раніше, все ж це не носило масового характеру. Більш того, для українського ринку автомобілі досі часто поставляються без «сажі». Як правило це моделі автомобілів, запущені до 2014 року.
За наповненням керамічних сот сажею за допомогою датчиків ЕГТ, датчика диференціального тиску і датчика масової витрати повітря стежить програма блоку управління двигуном.
Оскільки обсяг впускного повітря і «випускного» рівні, то за допомогою ДМРВ можна розрахувати витрати відпрацьованих газів. Датчик ЕГТ визначає температуру і відповідно можна розрахувати щільність газів. Далі, датчик диференціального тиску на основі цих параметрів отримує дані про зворотній тиск, завдяки яким розраховується кількість сажі в фільтрі. Якщо її зміст високий, то відбувається регенерація сажевого фільтру, тобто очищення шляхом дожига частинок сажі. Регенерація ж розділяється на пасивну і активну.
Пасивна регенерація
Пасивна регенерація відбувається при русі по трасі. В такому випадку температура ОГ дорівнює 350-500 градусів, що досить для «пропалювання». У міському циклі їзди такі температури не досягаються без спеціальних заходів. Тому програма управління двигуном запускає т.зв. активну регенерацію.
Активна регенерація
Активна регенерація сажевого фільтра, близько розташованого до колектора, полягає в додатковому уприскуванні палива (постінжекціі), коли поршень знаходиться в нижній мертвій точці. Додатково прикривається дросельна заслінка, закривається клапан ЄДР, щоб зменшити кількість кисню в камері згоряння. Незгоріле паливо потрапляє в каталізатор і дизельний сажевого фільтра і згорає там разом з накопиченою сажею. Ознакою цього може бути білий дим, а також підвищені холості оберти, витрата палива, а головне зростання рівня масла. Точніше масла розведеного соляркою, тому що незгоріле паливо стікає по стінках циліндра в картер. А тому відомі непоодинокі випадки провороту вкладишів колінчастого вала, коли «регенерувати» треба вже весь двигун.
Те ж саме відбувається і з сажевим фільтром, розташованим в окремій «банці» досить далеко від каталізатора. Але в такому випадку ще й подається спеціальна рідина (наприклад, присадка Іоліс), яка вступає в реакцію з частинками сажі і дозволяє виконати пропалення при більш низькій температурі. Присадка заливається в окремий бачок і її вистачає до 100 000 км. Така система більше властива автомобілям з моторами групи PSA, тобто Peugeot, Citroen, Ford, Mini і т.д.
На автомобілях VAG (Audi, VW, Skoda, Seat, Porsche …), Mercedes, Toyota і т.д. така присадка не потрібно. Багато хто плутає Іоліс з сечовиною AdBlue, але принцип цих рідин різний.
Окремо скажемо, що регенерація включається тільки на справному моторі, тому що при наявності помилки, наприклад, по дроселя або клапану ЄДР вона просто напросто не запуститься і можливий буде тільки примусовий запуск за допомогою діагностичного сканера.
Але як Ви, напевно, зрозуміли, регенерація запущена діагностом нічим не відрізняється від регенерації запущеною програмою управління двигуном. Тому коли фільтр сажа забивається, то діагност може тільки зробити те ж саме, що до нього неодноразово робила програма управління двигуном.
Чи є у вашому автомобілі сажевий фільтр та клапан EGR?
Щоб дізнатися, чи є сажевий фільтр на вашому автомобілі, досить заглянути під днище або відкрити капот. Зазвичай «сажа» встановлена якомога ближче до випускного колектора, зазвичай відразу ж після каталізатора в одному з ним корпусі. Це необхідно, щоб забезпечити максимально високу температуру всередині сот. Ідентифікувати дизельний сажевий фільтр можна за двома металевим трубках, розташованим до і після фільтра, які «йдуть» до датчика диференціального тиску. Якщо їх немає, то встановлений тільки каталізатор, який має більші стільники, забивається рідше і ніяк не діагностується в дизельних автомобілях. Найчастіше в сервісах помилково вважають, що видаляють фільтр сажі, а на ділі це каталітичний нейтралізатор.
Діагностика несправності сажевого фільтра
Термін служби даної системи 60-500 тис. Км і безпосередньо залежить від стилю водіння. Середній пробіг близько 120-150 тис. Км. Водії, що переміщаються на автомобілі тільки по місту стикаються з проблемами вже через 60 000 км. Водії комерційних транспортних засобів — через 200-500 тис.км
Проблеми виникають в морози, коли температура вихлопних газів недостатня для запису.
Крім того, необхідно використовувати моторне масло, призначене для дизельного двигуна з сажевим фільтром!
У разі несправності будь-якого датчика багаторазово включається регенерація, потім автомобіль втрачає потужність, тому що програма переводить роботу двигуна в аварійний режим. На приладовій панелі спалахують ось такі «радують око» лампи:
Найпоширеніший код несправності:
- P2002
- P2463
- P2453
Хоча нам відомі випадки, коли власник автомобіля лише скаржився на підвищену витрату палива і будь-які помилки були відсутні, хоча проблема була вирішена після відключення фільтр сажі.
Що ж мені робити тепер?
Способів вирішення проблем три:
- Зняти і промити дизельний фільтр сажі, активувати регенерацію за допомогою діагностичного обладнання. Хоча зазвичай цей спосіб не працює. Іноді, через включення регенерації при забитому фільтрі через високу температуру навіть загоряється захист двигуна, а потім і весь мотор.
- Купити новий. Нехай вас не вводить в оману слово «фільтр». Принаймні цей дизельний фільтр дорожче будь-якого іншого «розхідники» і коштує близько 1000-2000 євро. Для деяких країн встановлюється два саж фільтра, тому і витрати збільшуються на два, відповідно.
- Видалення сажевого фільтра. Це найпопулярніший спосіб, надійний і дешевий, при обліку вартості нового фільтр сажі. Недостатньо просто видалити сажовий фільтр з труби, необхідно також відключення фільтр сажі, в іншому випадку двигун перейде в аварійний режим роботи і автомобіль навряд чи розженеться понад 100 км / год з-за відсутності потужності. Ось тут-то ми вам і можемо допомогти! У нас величезний досвід, перевірені якісні рішення по програмному відключення даної системи на більшості дизельних автомобілів, адекватні ціни, працюємо швидко! Весь ряд автомобілів групи VAG робимо через діагностичний роз’єм! З цінами і характеристиками ви можете ознайомитися в нашому прайс-листі.
Відключення і видалення сажевого фільтра жодним чином негативно не впливає на ресурс і роботу двигуна. Навпаки, через відсутність регенерації масло буде менше старіти.
Чи необхідно фізичне видалення сажевого фільтра після відключення EGR?
Після того, як було виконано програмне видалення сажевого фільтра відсутня регенерація. З цієї причини, навіть новий фільтр дуже швидко забивається сажею, що веде до зворотнього тиску у вихлопній системі, а це підвищує навантаження на турбіну, збільшує температуру відпрацьованих газів і в цілому мотор перестає «дихати». Ми неодноразово стикалися з ситуацією, коли навіть після виключення аварійного режиму роботи двигуна потужність практично не зростала. І тільки після фізичного видалення сажевого фільтра до автомобіля поверталася колишня потужність.
У нашому сервісі є фахівці, які можуть провести цю процедуру.
Що з себе являє програмне відключення сажевого фільтра та EGR?
Багато хто вважає, що відключити сажевий фільтр все одно, що зробити комп’ютерну діагностику і прочитати коди несправностей. Це абсолютно не так … не так просто і не так швидко.
У більшості випадків читання і запис прошивки виробляється через діагностичний роз’єм OBDII.
Хоча іноді при роботі з автомобілями, що випускаються приблизно з 2009 року, доводиться знімати блок керування двигуном з автомобіля, відкривати його, підключати безпосередньо до плати дроти. Кришка ЕБУ кріпиться на дуже жорсткий герметик і додатково по одному краю приклеєна до плати термоклеєм. Досвідченому фахівцеві неможливо праці відкрити блок, в той час як новачок цілком може відірвати елементи від плати в процесі відкриття.
Так само, на деяких автомобілях плату потрібно вийняти повністю, щоб отримати доступ до т.зв. бут піну, тобто точці (-ам), підключившись до якої процесор можна перевести в режим програмування. Складність полягає в тому, що плата приклеєна в трьох місцях термоклеем і при відриві може бути пошкоджена. Хто б що не заявляв, операція ця несе в собі ризик і ви можете переконатися в цьому самі, пробивши оригінальний номер блоку управління в будь-якому автомагазині. ЕБУ буде в наявності на складі. До того ж, навіть після успішного розкриття, необхідно відновити термоклей, інакше блок просто напросто згорить в жаркий день, коли власник авто буде стояти в пробці.
Щоб цього уникнути, ми придбали для цього за 3000 євро якісний ЧПУ верстат, який здатний акуратно прорізати вікно в корпусі ЕБУ, забезпечивши доступ до бут пінам. Такий спосіб на 100% безпечний, не впливає на охолодження і набагато швидше. На додаток, ми використовуємо тільки ліцензійне обладнання для перепрограмування, а конкретно CMD Flashtec (flashtec.ch) вартістю в 10 000 $, яке на відміну від китайських клонів оригінального устаткування, працює з прогнозованим позитивним результатом.
Також, практично всі, включаючи новітні моделі, автомобілі групи VAG (VW, Audi, Skoda, Porsche, Seat), Land Rover робить через діагностичний роз’єм, що значно скорочує час роботи. Так відключення сажевого фільтра на автомобілях VAG займає близько 30 хвилин. В іншому випадку час на видалення сажевого фільтра та відключення EGR міг би скласти 2-3 години.
❤️ Що таке регенерація?
Регенерація — процедура самоочищення сажевого фільтра.
✅ Що впливає на ресурс фільтр сажі?
Очевидно, що швидко «вбиває» фільтр надлишок сажі у відпрацьованих газах.
🎁 Скільки коштує видалення сажевого фільтра?
Вартість видалення у нашому автосервісі від 2400 грн.