Прокатка дисків

З давніх часів склався стереотип, коли прокатка дисків ототожнюється з правкою дисків. Свого часу це сталося, тому що першими верстатами, на яких робили ремонт литих дисків, були звичайні, перероблені на свій лад токарні верстати. І тоді, дійсно, проводилася прокатка дисків. Але пізніше на зміну такого обладнання прийшли нові, сучасні верстати, у яких зовсім інший принцип дії. Для цього існує зовсім раціональне пояснення.

Прокатка дисків роликами приводила до пошкодження лакофарбового покриття, що, в свою чергу, сильно здорожувало послугу. На нових верстатах деформацію ободів виправляють гідроциліндром, яким локально виробляють тиск тільки на пошкоджену ділянку. Таким чином, на колесі залишається максимум невелика подряпина, а часто і зовсім нічого не залишається. Після того, як проведений такий ремонт дисків, фарбувати обід не потрібно.

В даний час плющення дисків здійснюється тільки на штампованих дисках, та й то, коли будь-які ділянки поверхні колеса склалися складками. У всіх інших випадках у ставлення-ванні штампованих дисків проводиться також правка дисків.

Прокатка дисків користується набагато більшим попитом, що обумовлено станом вітчизняних доріг. Більшість деформованих дисків просто викидається, незважаючи на те, що ціна вос-становлення цілісності і геометричної форми обходиться набагато дешевше, ніж придбання нової деталі.

Основним фактором, що руйнує конфігурацію коліс, служить попадання в ями і удари об пре-перешкоджає. У групі високого ризику знаходиться наступна група автовласників:

  • любителі агресивного водіння;
  • шанувальники рестайлінгу, що встановлюють на машини великі диски з низькопрофільними шинами;
  • водії, котрі ігнорують регулярну перевірку тиску в шинах;
  • експлуатуючі машину на напівспущених гумі.
  • Якісний компаунд не тільки забезпечує надійну адгезію з твердою поверхнею, але і захищає колеса від ударів. Спущений гума не може запобігти потраплянню в яму, в той час, як накачана покришка з легкістю долає подібне перешкоду.

Диски прокочують не тільки при появі помітних дефектів, нерідко порушення геометрії у вигляді вібрації на швидкості виявляється тільки під час руху. Перша версія, яка при-ходить на розум, стосується дисбалансу коліс, однак, перш ніж кріпити вантажі по периметру, желатель-но перевірити цілісність самих дисків.

Алгоритм прокатки

Реанімаційні дії полягають в автоматичному прокручуванні понівеченого елемента на спеціальному стенді, обладнаному притискними роликами. Відновлення параметрів диска досягається обертанням рухомої частини верстата. Відсутність високих температур гарантує збереженість первісної структури металу. Результат вражає відсутністю найменших похибок і ідеальною формою виробів. Єдина умова, яка повинна бути дотримана при ремонті дисків, щоб майстер був високим професіоналом. Ковані моделі прокатати неможливо через високу міцності виробів. Вони підлягають тільки правці, та й то далеко не всі моделі.

Ми використовуємо для проведення ремонтних робіт інноваційні методики і обладнання. Унікальна технологія дозволяє здійснювати правку дисків без роликового плющення і нагрівання. Це запобігає руйнуванню структури металу, продовжує термін експлуатації виробів.

Якщо ви пошкодили один з дисків авто на міський або заміській трасі, не поспішайте міняти його. Приїжджайте до нас і дозвольте майстрам вирішити проблему. Ми з легкістю позбудемося відколу або деформації, відновимо втрачені фрагменти, повернемо виробу правильну геометрію.

Наші майстри