Заміна ресор
Ресорах відноситься до типу залежних. Зазвичай підвіски такого виду встановлюються на вантажівки через конструктивної простоти і надійності.
Класична ресора складається з набору металевих листів різної довжини. Існують Моноліт-СТОВ варіанти, які складені з одного аркуша. Найчастіше їх встановлюють на магістральні тягачі. На відміну від класичних, такі ресори не здатні функціонувати самостійно з огляду на збільшеного інерційного впливу. Разом з монолістовимі ресорами встановлюються амортизатори, які гасять вібрації і коливання, забезпечуючи кузову стабільність.
Для кріплення до кузова використовуються шарніри – вони розміщуються на кінцях ресор. Центральна частина ресори прикріплюється безпосередньо до мосту; на вантажних автомобілях кріплення зазвичай розміщується вище моста, в той час як на легкових – нижче.
Експлуатаційний термін ресор можна значно продовжити, якщо правильно доглядати за ними.
Рекомендуємо проводити профілактичне технічне обслуговування кожні 10 тисяч кілометрів пробігу. Ресори слід акуратно розібрати для огляду і очищення. Елементи промиваються в спеціальній технічній рідини, потім на них наноситься мастильний комплекс. Щоб уникнути появи іржі деталі можна пофарбувати. Після цього ресори готові до подальшої експлуатації.
Кожні два дні рекомендуємо підтягувати драбини ресор і обробляти густим мастилом пальці. В особливо важких умовах експлуатації можна накрити ресори брезентовим накладкою з таво-товой просоченням.
Можливі несправності і порядок ремонту ресор
Ресори вимагають перебирання або заміни, якщо з’являються такі ознаки:
- Хід стає менш плавним.
- Спостерігається просідання підвіски.
- Зносилися кріплення, пальці або втулки.
- З’явилася велика різниця в висотному положенні між задньою і лицьової частинами вантажівки.
- розбовталося центральний болт стяжки.
- Зламалися ресорні листи.
Можна замінити ресору цілком, а можна провести ремонт. Щоб відремонтувати ресору, її потрібно розібрати. Потім листи промиваються в технічному розчині на основі лугів, майстер сор-тирует їх на справні і несправні.
Якщо лист тріснув, він підлягає заміні. Гнуті листи можна випрямити за допомогою холодної або гарячої правки (в залежності від величини прогину).
При виході з ладу втулок елементи випрессовивают і змінюють на нові. Ресорні пальці при незначному пошкодженні шліфують; якщо дефект за розміром становить понад півтори мілі-метрів, пальці підлягають заміні. Зношені кронштейни зміцнюють спеціальними шайбами, ко-торие встановлюються на пальці кріплень.
Після ремонту ресори проходять випробування на спеціальному стенді. На них подається певне навантаження (вказана в технічній документації), і майстер вимірює стрілу прогину. Вона повинна залишатися на одному рівні. Ми хочемо, щоб в разі несправностей автомобіля Ви приїжджали саме до нас. Для цього ми будемо з Вами максимально чесні, не станемо накручувати ціни і брехати про терміни виконання робіт. Звернувшись до нас, Ви отримаєте персонального менеджера, який буде завжди на зв’язку.